Thursday, July 24, 2008

MASUK LI

salam...dah lama rasanya dya tak update blog nie..
bukan pe baru jer masuk keje. oopss latihan industri la.. alah takdak bezapun..
cam biase ingatkan masuk keje nie best la boleh blajar bende baru tapi sampai sekarang tak buat pe pun ish ni yang tak best ni
selama 2 mingu datang keje aku just posing2 tengok pc mengadap 8 jam satu hari mau mereng gak otak tu..
tapi nak buat macam mana nak tanya nak buat keja ape malu pulak..
dah tu last2 aku dok saja macamni.. dah takdak keja rasmi tu yang cari keja rasmi nie.. adoi pening2.. nak tulis benda apa dalam buku laporan nie.. takkan nak tulis pelatih tak dak keja so pelatih buat keja sendiri..waaa lawak plak bunyinya.. ish ni dah 2 minggu nie??
serabut kepala otak aku.. bagila something aku buat tak la aku dok buat sibuk padahal takdak benda yg sibuk pun..
ooh tidak.

ni yang lecturer aku cakap aritu memang betul kalo masuk je mesti ade benda yang jadi masalah.. kalo diberi keja tak tau nak buat tu masalah kalo tak dak keja nak buat tu pun masalah gak.. abis tu macam mana.. alamak tak dapek eden nak nolong..
tapi ingat pesan lecturer jangan cakap tak tau cakap saya kurang arif<<>> walaupun tak tau jangan kata tak tau supaya orang tak pandang rendah kat kita ..pastu kata lagi kat depa kalu cik sudi tolonglah tunjukkan pada saya.. cantik ayat aku haha..
lagi satu orang banyak pandang rendah kat pelatih politeknik ni maklumla bukan universiti..
hal ni aku dah mula terasa time sekarang ni dah berlaku pun..
ni yang aku tak berapa selesa nie.
tapi bak kata aku haha.. abaikan je lah.. tunjukkan yang kita boleh sama taraf dengan budak u nih.. manusia gak so lambat atau cepat kita boleh sama taraf dengan sesape yang kita nak..

ok la sampai sini dulu dah takde idea nak post ape kat sini...salam

No comments:

Post a Comment

say hi to me..i say hello to you toooo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...