Friday, July 25, 2008

LAPORAN


kepala otak aku tengah pening nih tak tau nak buat macam mana.. hari ni kena amik sign penyelia merangkap bos aku kat buku laporan LI. tu bukan masalah.. tapi yang jadi masalah nya sekarang buku laporan aku tak lengkap sebab aku takdak keja yang aku buat sepanjang 2 minggu ni oleh itu aku tak tau la nak tulis apa dalam laporan tu.. lagi satu bos aku ni tak reti ka nak bagi aku keja apa pun tak pa janji jangan suruh aku cuci longkang dah la bab tu takdak kena mengena ngan apa yang aku blajar dalam bidang IT nih..

aku nak meluahkan perasaan taktau kat sapa dan dimana.. ya allah tolonglah daku..
kalau nak ikutkan masalah aku ni nampak bukan cam masalah.. tapi kalo orang tu yang alami memang masalah.. ada ka patut dari first time aku masuk, satu keja tetap pun dia tak bagi.. adala satu dua keja tu, cuma taip maklumat guna microsoft word je.. dalam 2 minit dah siap bab sikit jer..yang tu just cam bantu sikit-sikit je

nasib aku la kot..lecturer tolong saya..waaaa sy tak tahan lagi nih..
ingat nak mengadu je kat lecturer tapi serba salah pulak takut nanti dia fon tanya bos aku nape student dia takde keje?
mampus aku.. haha..
nama bos aku ni en.saffuan jawatan dia tinggi jugak
memang tabik la kat dia
pangkat dia kat suk ni ialah pegawai bahagian teknologi maklumat.. slalu meting kat dalam dan luar pejabat.. dia memang sibuk tapi staf dia aku la kan satu keja apa pun tarak.. cubala dia kasi keja kat aku sikit agar aku tak jadi orang separuh mereng camni..waaaa dugaan nih..
sekarang ni dia tak dak lagi pi meting ngan sapa ntah..
aku ingatkan buat LI kat sini dapatla keja banyak sampai bertimbun-timbun tapi ni satu apa pun takdak..aku ni bukan tamak tapi aku suka kalau aku ada keja banyak sampai aku depresure pun takpa.. ntah la mungkin aku ni spesis lain dari yang lain tapi aku suka camtu..
dulu kalau time kuliah aku suka simpan assingment banyak2 pastu last minute baru aku buat dengan kekalutan yang amat sangat dan time tu jugak aku punya idea datang menjunam-junam..haaa
inilah kehebatan aku yang terlampau hebat..suka buat kerja last minit..
sapa dapat pekerja macam aku mesti best sebab kalau nak keja aku siap on the spot aku leh buat.. haha mesti tension sapa yang jadi bos aku..

No comments:

Post a Comment

say hi to me..i say hello to you toooo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...