Saturday, July 26, 2008

durian oh durian

erm sodap nyer..
setalah sekian lama aku asyik mengidam nak makan durian hari ni baru aku sempat makan...
sedap punya sedap.. aku telah telan sebiji buah durian.. haha tolak kulit ngan biji dia la..
lepas tu apa lagi mulalah aku kekenyangan yang amat sangat..aku ingat nak la hentam sebiji lagi pastu mak aku dapat tahu apa lagi kenalah mukadimah tasbih kifarah semua ada cukup dengan dia.. dia cakap kalo makan banyak boleh pengsan tapi nafsu aku tengah membuak-buak ni.. nafsu tamak..
dah kena banyak sangat mukadimah dengan mak aku nih..so tak jadi la aku nak kopek buah yang sebiji lagi tu.. tapi tak pa lah sekarang ni pun bercakap dah bau durian haha..
tak senonoh betul..so aku cari la benda lain yang dapat mematahkan bau durian nie..
kang kalo bercakap dengan orang bau pulak.. ish tak mau la aku kang orang kutuk kot belakang haha..dah la perempuan..

No comments:

Post a Comment

say hi to me..i say hello to you toooo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...