Monday, April 11, 2011

Penentu Usaha dan Doa


Dah lama aku bersembunyi di balik pokok "nyok", alasannya adalah kerana aku tersangat malas, untuk meng"update" belog aku, kira-kira semenjak banjir yang melanda tempat aku.. Tapi rumah ku selamat masih dilindungi oleh YANG MAHA ESA.
Selepas banjir tu pulak aku diserang dengan pelbagai virus, aku ingat aku sangatlah kebal tapi haha... aku tetap jugak kalah pada demam dan flu yang agak menyusahkan hidupku sampai sekarang.. Kata ayah itu disebabkan daripada kejadian banjir tempoh hari, angin dan cuaca yang tidak bersih katanya..Tapi ok sebab sakit menghapuskan dosa kecil...

Photobuckethuuuhhh keletihan nie.. petang nie masih ada lagi test Algo yang perlu aku hadirkan diri.. berat rasanya.. inilah satunya subjek yang aku rasa paling susah abad ini.. tak lepas bernafas bila aku teringat subjek nie.. apapun insyaallah ini adalah kelas terakhir semester ni, mulai minggu depan 18-April aku harus berhempas pulas dengan minggu Final Exam.. Gerun je aku dengar.. Tarikh keramat tu buat aku tak tido lena(tipu je tuuu...hihi)

Tak kisah la yang penting aku akan study sehabis mungkin, sedaya upaya aku untuk dapatkan pencapaian terbaik dalam final exam aku nie...cibuk nih
Aku punya style.. tak mungkin punya study awal, last minit baru study, sebab yang tu yang nak masuk dalam kepala otak aku nie..kalu awal-awal nanti serabut..haha..

statement muka tebal..
erm;erm;
to my freinds and freinds
wish me luck ok...


No comments:

Post a Comment

say hi to me..i say hello to you toooo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...