Monday, October 29, 2012

Jodoh Itu Rahsia Allah


Setiap orang memiliki jodohnya masing-masing
Itu yang kamu selalu katakan
Aku rasa
Sungai Nil dan Mesir itu jodoh
Senangnya kalau kita bisa bertemu dengan jodoh
Yang diberikan tuhan dari langit
Bukan dari langit tapi dari hati
Dekat sekali.

Kenapa aku tidak bisa meraih Mesirku
Apakah kerana aku dan dia berbeda
Apakah keyakinan dari Tuhan
Menghalangi kesucian cinta.

Dan dia bakal menemui sungai Nil nya
Dan itu bukan Aku.

Kamu orang yang aku pilih dengan nama Allah
Satu-satunya yang ku pilih
Kamulah jodohku.

Jodoh itu rahsia Allah


Dya's weather forecasted today: Talk about Jodoh, we are only able to speak, not able to tell. tomorrow does not belong to us, so today do everything well and perfect.

No comments:

Post a Comment

say hi to me..i say hello to you toooo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...