Wednesday, October 17, 2012

Cameron Version 4

 Selamat pagi, hari yang indah, bunga-bunga kembang mekar menandakan hari ini akan membuatkan hidupku seceria-cerianya(ye la tu..).

Rencanakan penceritaan sambil mendengar lagu dari T-Ara- Don't Leave DOWNLOAD LINK mp3


Dalam post yang lepas Dya ada cerita yang my sis and my bro, nak ke cameron so, Dya tak dapat ikut sebab keje kan. Tapi weekend yang lepas nie terjadilah Cameron version 4. Dah 4 kali menjejakkan kaki di tempat sejuk tu, walaupun tak berapa nak sejuk sangat. Tapi bolehlah kalau nak dibandingkan dengan negeri lain di malaysia, Cameron boleh lah dikategorikan seperti Jeju-Do Malaysia, Nak juga Korea nye.. hehehe

Rasanya lepas nie dah tak nak pergi dah, sebabnya dah tak larat nak tanggung mabuk, dan pening naik kereta. Ruginya kan orang yang mudah mabuk keta nie.. Tak boleh jalan jauh sikit mulalah dia nak muntah segala, Tapi setakat nie baru sekali je perkara tu terjadi kepada diri ini iaitu pada kali pertama naik Cameron, itupun masa tu masih guna jalan lama. Likuk dan lekuk untuk jalan lama tu banyak sangat. Sekarang ok sikit lah sebab jalan dah baru tapi still lagi berpusing kepala nie, biasalah jalan bukit.

Memandangkan ini dah kali yang ke-4, perasaan excited tu dah kurang sikit, sebab dah selalu pergi, jadi dah tahu ape yang ada kat atas tu. Tapi kai ini apa yang dya perasan ada satu kelainan sikit, dulu kalau pergi nak beli hiasan yang berunsurkan strawberi seperti bantal atau bola-bola starwberi tu, yang kita selalau nampak adalah selalunya warna merah atau hijau, tapi kali ini yang Dya perasan sudah ada Starwberi warna hitam, ungu dan kuning. Banyak variasi, mula-mula macam pelik, tapi Ok la..

Kitorang pergi pun sebab permintaan my sis, biasalah my sis tiap-tiap kali pregnant mesti nak naik Cameron.  Entah apa yang dia syok sangat kat atas tu tak tahu la. Selain daripada cendawan goreng dan teh Cameron valley tu, yang lain semua dia tak layan. Percaya tak kitorang naik Cameron semata nak minum teh and Cendawan goreng, pelikk.. But that's true.. That's my sister.. Weekend yang letih, tapi lebih baik dari weekend Dya yang lepas-lepas.

                                                         tempek bahan bukti kejadian... 
Dya's weather forecast for today: It won't be a life where everyday is clear and mild, but even if   a pitch black darkness passes, where nothing can be seen, if this world  and I are together, I feel like can muster up the courage and continue walking.

No comments:

Post a Comment

say hi to me..i say hello to you toooo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...