Tuesday, December 14, 2010

Study ke Main-Main..

Banyak benor sejak kebelakangan ni nak cetak2 je kat sini.. tapi tak berapa nak sempat sebok je memanjang(betul ker...ermmm) Nak tahu aku sebuk ke tak, apekata kita review sikit.. untuk kos aku cuma ada 5 subjek je. setiap subjek max masa 2 jam, satu hari ada 2 subjek kadang2 satu subjek aje... huhu banyak jugak ye masa aku fre.. Kemanakah masa aku menghilang setiap hari...(berpikir sejenak)

Adakah aku ni pening...oh mungkin tak, cuma aku punya banyak sangat otak yang tengah berfungsi memikirkan banyak hal(banyakla sangat) Whateverrrr...
Apa yang aku rasa sekarang nie, aku macam tengah bercuti je kat poli ni(buat masa nie la), study tak tension langsung..g kelas boleh kata macam main2 jer..kejap ada kejap takde(cam chipsmore la pulak)mungkin selang waktu yang lama antara kelas2 aku tu yang buat aku rasa macam tu..emmm takpela tu buat masa ni je, aku rasa, nanti belum tahu lagi. we wait and see la ye...

Kadang-kadang aku rasa macam tak terurus je hidup aku ni..kejap kat sana kejap kat sini. Dan aku perlu waktu untuk membereskan beberapa hal yang ada sekarang ni. Yang aku sedar(yang tak sedar lain cerita) sepanjang bulan ni saja aku punya perbelanjaan sangat meningkat, naik pening aku memikirkannya.. banyak yang aku kena habiskan antaranya(jeng..jeng..jeng).... toup minyak keta hari2(toup fon jarang2), bil broadband....,....,...eh takkan yg tu je... apsal aku rasa banyak je yang dibelanja.. oh kos awal2 study...itu tak termasuk kos utk diri sendiri lagi... sebenarnya banyak yang aku gunakan tapi untuk yang berfaedah je lah... sebab mak aku selalu cakap berjimat semasa ada, masa takdak tu takla sengkek sangat,(paham ke, buat2 paham je la) Tapi mak selalu kata, kalau nak diikutkan banyakmana duit pun takkkan pernahnya nak cukup,kecuali kena pandai la uruskannya.. ok mak i follow youuuuu....hehe

will be cont...soooooonnnnn....

No comments:

Post a Comment

say hi to me..i say hello to you toooo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...