Thursday, December 23, 2010

Outing ke Outgoing

Perjalanan cerita nya macam ni, nak dikisahkan adala beberapa orang kawan aku yang telah mengambil kesempatan atas niat baik ku ini..haha(gurau je). Selasa yang lepas my member ajak la aku hantar diorang pegi ke mana tu, KWSP la, bank la, guardian la, watson la, kedai mas pon ade...(sabo jela) T maklum la diorang semua kayo-kayo.. aku ni ape jela kayu je... hik..hik Nak tahu sebab pe diorang mintak tolong ngan aku? Sebabnya aku ni baik..haha, takdelah.. Aku de bawak transport ke Poli so aku pon dengan perasaan kesian tolong la diorang ni..hehe. Kalau diorang ambik teksi, pergi je (Pauh-Kgr) dah RM20, kalau pegi balik dah berapa? Aaa..cubola kira sendiri yo... Pokoknya nak ke mana pon takpe aku akan bawak korang pergi... yang penting....... APA YANG PENTINGGG!!! Toup minyak keta aku hehe... aku bukannya nak buat duit pun, tapi biasalaa.. aku pun pakai loan mak bapak aku je..mana mampu nak support minyak nak bawak korang jugak... mati kering aku haaa...

Maka berbekalkan sebijik eh sebuah kot, keta wira milik bapak aku yang dipinjamkannya pada aku(sbb bapak aku dah beli keta baru..hihi) aku pun bawak la diorang tuk menunaikan hasrat masing-masing. Aku muatkanlah 5 orang termasuk aku jadi 6 kedalam keta..mcam tin sardin cap King jugak lah..budak2 nie..hehe (sapa soh nak ikut..haha)


Meh, sini aku perkenalkan yang dok tepi aku tu namanya Hasnidar,nie orang KL tau... nasib aku la..dia dok kat tepi aku..diorang cakap aku bawak laju..tapi aku rasa cam biasa ja.. aku mmg nak puji si Has ni..kalo kat tepi aku tak payah susah2, dia akan cakap bila nak behenti, bila nak ketepi.. mereng gak la otak aku...
ok yang kat blakang tu terdiri daripada Miza ngan Sheila, dua org nie dari Sabah,yang muka cam "Chinese look" sikit tu... kesian dua orang nie jauh-jauh datang sebab nak belajar, tak macam aku tempat belajar 10 minit je dari rumah.. (ermm..lama jugak tu drive..hehe). Wana dari Perak(nie roommate aku) si Wana nie badan dia kecik aje..kalau nak dibanding aku 1/3 pun aku rasa blum tentu..kah..kah,makannya sama banyak ngan aku tapi badan dia tu macam lagu Amy Search aje Isi dan Kulit(ntah betul ke tak), dan Shira Dari Alor Setar.

Inilah gelagat kami waktu kat dalam keta, tengah "drive pon boleh bgambar lagi sampai tak nampak keta kat depan dah jauh...best jugak la keluar dengan diorang nie...

No comments:

Post a Comment

say hi to me..i say hello to you toooo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...