Monday, September 24, 2012

Morning Prayer, Sept Week 4

Mornings....
Hope monday morning is a new good day for us..

Pukul 9.00pg tadi, baru je lepas kitaorang punya small event for morning prayer. Events nie selalu kita adakan pada hari pertama minggu baru, itu sebab la kita panggil Morning Prayer. Banyak la perkara berbangkit dan terbangkit. 
Macam-macam perkara naik semak, jugak otak nak terima semua, pelbagai masalah baru dan lama. By the way, kalau pasal kerja, setakat ni semua ok. Morning prayer pagi tadi khusus untuk terangkan aktiviti setiap pegawai and staff. Kemana nak pergi, event apa bagaimana, bila dan kenapa.

First, disebabkan minggu ini adalah minggu terakhir bulan, jadi kitorang memang akan mula sibuk. Tiap-tiap bulan selalu macam nie. Pada hari Rabu 26 Sept, akan diadakan Mesyuarat JKTP bil.8 untuk  2012. Paling lambat esok dah mula kena prepare semua data-data maklumat dan fail. Pada Rabu Pagi Mesyuarat pukul 9.00pg, Kemudian pada sebelah petangnya, HUKUMNYA HARUS, mengUPDATE semua maklumat-maklumat projek yang terkini sebanyak 40 projek pembangunan di Sarawak. Semua maklumat nie mesti habis update sebelum Jumaat minggu tersebut.. kekeke nasib..

Dya take care  maklumat projek negeri Sarawak sahaja. Negeri-negeri lain, telah dibahagikan sama rata dengan staf yang lain. Nasib baik Dya dapat Sarawak... hehe suke..suke..


Minggu ni desktop pc dah penuh dengan Senarai WHAT TO DO!!
Mana taknya minggu ni jugak Dya kena hadiri Exam SPA di PICC, Putrajaya, nasib baik hari sabtu, jadi tak menganggu hari kerja. Tapi Dya kena STUDY, itu yang lemah sikit, tu nak faham balik semua soalan matematik waktu SPM, dan Diploma tu bukan main susah lagi. Sudahlah tu, matematik adalah merupakan subjek non-favorite buat Dya. Memang risau sangat. Tapi apapun dya akan cuba yang terbaik. Dya baru je start Study sikit-sikit, biasala buat perangai lama balik. STUDY LAST MINUTE IS MY MOTO.
Tak tahu nak jadi apa?? Pusing kepala!!


Harap Semua Berjalan Lancar...

Dya's Weather: I'm so cool, want a simple day and a simple view.
want to remove the boredom in me

No comments:

Post a Comment

say hi to me..i say hello to you toooo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...