Tuesday, April 07, 2009

Kenangan Tersirat

Agak lama tak meringankan tangan untuk mengetuk keybord nie.. Selalu mengadap lappy tapi hanya untuk buat assignment sahaja, untuk melayari internet agak banyak kekangan selama ini. Line yang tidak memuaskan adalah salah satu sebab yang kukuh, tapi abaikan buat sementara. Memandangkan line broadband malam ini lain drpd biasa, ingin jugak nak mengupdate laman nie yang telah lama ditinggalkan. Ramai jgak member bloggers yang tanya sebab apa lama tak update? sory la tak sempat..

Apa yang nak dikarang nie sudah berbulan minggu Dya pendamkan. Tapi malam nie ingat nak cita jugaklah sikit.

Sepanjang hari yang Dya telah lalui selama ini:

1. Dimulakan dengan Karnival ICT,PTSS. Dya tak ambil acara apapun cuma bantu booth JMSK (Jabatan Matematik Sains dan Komputer).

2. Pada hari khamis, Karnival berlangsung Dya mendapat call dari adik, yang bunda ada masuk hospital. Hati ada la rasa tak sedap jugak pagi tu. Untuk itu terus ambil keputusan untuk pulang ke rumah pd hari tu juga. Sampai kat rumah ambik Atiq Kat rumah jiran sebab ayah tinggalkan Atiq kat rumah jiran, mummy dan daddy dia ada kat Putrajaya. Selepas ayah pulang dapat tahu bunda kena Strok sebelah badan."Ya Allah satu lagi dugaan menimpa bunda selepas kemalangan haritu". Mungkin ini kesannya selepas kemalangan tragis itu.

3. Hujung minggu yang lepas, kerja-kerja untuk melaksanakan tugasan terpaksa dilakukan juga. Final project kumpulan ini untuk subjek Audio Video Digital(AVD). Bagi kumpulan Dya, kami memilih untuk membuat dokumentari tentang "Jelajah Perlis" agak menyeronokkam jugak la tugasan nie walaupun ada sedikit sebanyak masalah yang terpaksa di harungi.

4. Pada hari ahad, Atiq Tarique mengalami deman yang agak teruk, suhu badanya mencecah 3.8'c. Atiq ditahan di wad Pediatrik HTF, selama 2 hari. Kesian la tengok Atiq rasa sayu tengok muka dia sebelah malam, asyik nangis. yang kesian skali bila sebelah malam demamnya naik memuncak, demam malam. Alhamdulillah Atiq sekarang dah agak sihat cuma ada sedikt sahaja lagi demam yang belum kebah. Namun begitu Atiq masih lagi seorang yang Hyperactive walau macam manapun keadaanya. Mok'cik cayangggg Atiq..

5. Kuliah bermula pada hari selasa, dengan alasan pada harI Isnin ada konvokesyen kali ke-3 untuk PTSS.



SEKITAR YANG TERJADI PADA HIDUPKU!!




Gelagat atiq semasa di wad pediatrikHTF



wajah bunda selepas 1 bulan mengalami serangan Strok
riak wajah ceria
di hati siapa yang tahu!!

beberapa shoot yang menarik sempena shooting final project(grouping)




ayah, kakak dan abang semasa di ladang anggur
(krew yang bertanggungjawab untuk membawa team AV PROD. membuat liputan..hehe)

posing di taman herba dan ladang anggur..



dara pingitan gitu "TEAM AV(AUDIO VIDEO) PRODUCTION"


Setakat ini sahajalah cerita Dya untuk kali ini. Problem dengan line streamyx dan celcom broadband kembali lagi, terasa agak putus asa untuk mengeluarkan post yang satu nie.. Tapi tetap berjaya..sampai ketemu lagi



No comments:

Post a Comment

say hi to me..i say hello to you toooo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...