Saturday, June 14, 2008

sheikh muszaphar shukor al-masrie

salam
aku tak perasan gambar ni sebenarnya aku lupa nak post padahal aku dah letak lama kat sini rupanya dia dok dalam draft dok sembunyi buat apa tang tu tak tau..
gambar ni aku buat guna perisian adobe photoshop cs2..
aku just cantumkan je gambar..
bukanla aku obses ngan muszaphar ni cuma just syok-syok je..
kagum la dengan dia ni..mesti sejuk perut makdia bangga ayah dia..dapat anak macam nie..
tak payah la nak cerita tentang sheikh muszaphar al-masrie ni sebab semua orang kenal dia..
boleh dikatakan dia ni memang insan bertuah..
oleh sebab itu jugak aku pilih dia sebagai role model aku..
sebelum ni aku memang takdak manusia biasa yang aku kagum dengan keupayaannya tapi denagn sheikh ni lain..
dia berjaya dalam banyak bidang buat aku iri hati so oleh itu aku berazam nak jadi macam dia..
bukan la sampai nak jadi angkasawan.. tapi mencontohi kegigihan dan tidak pernah kenal erti putus asa yang dia ada

No comments:

Post a Comment

say hi to me..i say hello to you toooo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...